
UNDGÅ 'SVINGDØRSUNDERVISNING' – OG LIGE SÅ FORSKELLIGT, SOM ANTAL ANSATTE
… led hellere efter mere EQ* end IQ, hos medarbejdere der skal præge nye i job/erfarne medarbejdere (trænere-ledere-coaches-mentorer).
EQ´er, begår sig lettere socialt og de er gode til at læse andre mennesker.
De ved, at forudsætningen for udvikling i dag er hyppige forbedringer, der ofte fører til forandringer og de hjælper kolleger i sådanne processer – gode kvalifikationer, i et miljø, med mange kolleger der har forskellige baggrunde (EQ-adfærd kan nemt trænes).
DET ABSOLUT VIGTIGSTE ER, AT DU HAR ET HOLD MEDARBEJ-DERE, DER TRÆDER I KARAKTER NÅR ...
Deres engagement forøger dine forbedringsprocesser, ved at bane vej for en kultur der vil føre til:
1) - Skjult viden bringes til overfladen og bliver allemandseje.
2) – Standardisering, dokumentation og træning, af jeres Best Practice.
3) – Træning 1:1, der hvor det sker 24/7– og i arbejdstiden.
4) – Hurtigere på niveau i ny stilling (STÆRK ONBOARDING).
5) – Tættere tilknytning/større sandsynlighed for fastholdelse.
6) – Viden er dokumenteret og bevares, når en medarbejder rejser.
*EQ = Emotionel intelligens.
(ledertrænerkort må kopieres/trykkes i oprindelig typografi og layout).